Laavut ja sauna

Pilpan ulkoilualue on hieno kohde koko perheen ulkoiluretkelle kaikkina vuodenaikoina. Onnistuneen retken kruunaa evästauko laavulla. Pilpan saunan makoisista löylyistä pääsevät nauttimaan niin jäsenet kuin majan vuokraajat.

Pilpan laavut

• Pilpan pihapiirissä on  kaksi laavua: uusi hirsinen laavu ”Lehmus” ja ylempänä, lähempänä Pilpan majaa ”Koivu”.
  • Laavut omistaa Puijon Latu.
  • Ulkoilijat saavat käyttää laavuja klo 7 -22.
  • Voit varata jomman kumman laavun etukäteen pelkästään omaan käyttöösi (puh. 040 537 8038 vain soittamalla (ei tekstiviestillä)). Varausmaksu on 15 €.
  • Polttopuita on vanhan aitan puuvarastossa.
    HUOMAA, ETTÄ METSÄPALOVAROITUKSEN AIKANA LAAVUILLA EI SAA SYTYTTÄÄ AVOTULTA. TARKISTA TILANNE: Varoitukset ja turvallisuus – Ilmatieteen laitos

Pilpan sauna         Pilpan sauna

Pilpan jäsensaunaa lämmitetään talkoilla kesäkaudella. Vuorolista on majan terassin ilmoitustaululla.

touko-elokuussa keskiviikkona ja lauantaina

• naiset klo 17.30 – 19.30